قوانین و مقررات
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات ژیکان گالری بهدقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت zhikangalery.ir هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری و سایر خدمات ارائهشده توسط ژیکان گالری به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات ژیکان گالری است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ژیکان گالری از سوی کاربر است. ضمناً توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقها و قوانین قبلی تلقی میشود.
۱– تعاریف
مطابق قانون تجارت الکترونیک و بهمنظور شفافسازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژههای بهکاررفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف میشوند.
۱-۱–فروشگاه: فروشگاه اینترنتی ژیکان گالری بهعنوان فروشنده
۲-۱–سایت: وبسایت فروشگاه اینترنتی ژیکان گالری به آدرس www.zhikangalery.ir
۳-۱–محتوای سایت: کلیه اطلاعات منجمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درجشده در سایت و وبلاگ
۴-۱–کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت zhikangalery.ir شده باشد، کاربر میهمان تلقی میشود.
۵-۱–عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی میشود.
۶-۱–مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید مینماید.
۷-۱–سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام مینماید.
۲– شرایط انعقاد بیع برای خرید از سایت
مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هرگونه دادوستدی که انجام میگیرد، نشاندهنده وقوع یک عقد یا قرارداد میباشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارت است از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد میگردد.
ثبت هرگونه سفارش بهمنزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هرگونه ثبت سفارش این قوانین را بهدقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.
۳– راههای ارتباط الکترونیکی سایت
هنگامیکه شما از سرویسها و خدمات ژیکان گالری استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید، این ارتباطات بهصورت الکترونیکی انجام میشود و درصورتیکه درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که ژیکان گالری بهصورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تائید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای سایت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد ژیکان گالری برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد off این سرویس لغو میگردد.
توجه فرمایید تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.zhikangalery.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تائید شده در سایت و ارتباط تلفنی توسط شمارههای ثبتشده در بخش تماس با، ما با شما تماس نمیگیریم. وبسایت ژیکان گالری هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.zhikangalery.ir ندارد، کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکرشده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
۴– مراحل ثبت سفارش و خرید
1-۴– کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبتنام در سایت نمیباشند. اما توصیه ژیکان گالری انجام ثبتنام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به واردکردن اطلاعات خود نمیباشید، میتوانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار میدهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
2-۴– مشتریان در هنگام ثبت سفارش میبایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هرگونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان میباشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، بهمنزله مورد تائید بودن صحت آنها است و درصورتیکه این موارد بهصورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ژیکان گالری جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیشپرداختشده باشد، تحویلگیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار بهعنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد.
3-۴– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، بهاستثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبتشده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی میشوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در ژیکان گالری در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکانپذیر میباشد.
4-۴–کلیه سفارشهای ثبتشده در سایت ژیکان گالری بهوسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیشفاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از ژیکان گالری برای ما افتخار است و تیم ژیکان گالری سعی خود را در تحویل کالا خریداریشده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در ژیکان گالری حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد. حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ژیکان گالری محفوظ است و یا مشتری میتواند بهجای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
5-۴– در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداختشده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری بهحساب مشتری (اعلامشده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفاً اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
6-۴– با انصراف مشتری از خرید ،زمانی که محصول بستهبندی و ارسالشده باشد مبلغ پرداختشده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی بهعنوان هزینههای اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری بهحساب مشتری (اعلامشده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفاً اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
7-۴– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ژیکان گالری، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجامشده توسط مشتری، برای ژیکان گالری محفوظ است. بدیهی است ژیکان گالری در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداختکننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری بهحساب اعلامشده توسط مشتری(اعلامشده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفاً اعلام کتبی) واریز و عودت مینماید و مشتری با خرید از سایت ژیکان گالری از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
8-۴– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، بههیچعنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن ازجمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادرشده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.
9-۴– ازآنجاکه ژیکان گالری یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، ژیکان گالری مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تائید، امکان فروش کالا اعلام میشود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ در غیر این صورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداختشده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری بهحساب مشتری عودت داده خواهد شد.
10-۴– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر ازجمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزودهشده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایانذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که ژیکان گالری هیچگونه مسؤولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رهاشده است یا پروسه سفارش تکمیلنشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.
۵– روشهای پرداخت
۱-۵– مشتریان ساکن شهر تبریز میتوانند وجه سفارش خود را بهصورت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت در محل (بهصورت کارتبانکی) پرداخت نمایند.
۲-۵–مشتریان ساکن سایر شهرها لازم است کل وجه سفارش خود را بهصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان بارنامه شده و ارسال شود. بدیهی است شماره بارنامه برای پیگیریهای بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
۶– روشهای ارسال سفارش
۳-۶– در سایر استآنها، سفارشها از سه طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، باربری و تیپاکس ارسال میگردند که گاهی میتواند به انتخاب مشتری تعیین شود.
۴-۶– مشتریان میتوانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را بهدلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش بهمنزله آگاهی از قوانین و شرایط آن میباشد.
۵-۶– در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب میگردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بهصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری میباشد. در این موارد با توجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حملونقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تأخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با ژیکان گالری اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود .بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود. ژیکان گالری همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها درنهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد
۷– هزینه ارسال
۱-۷ هنگام ثبت سفارش و پیش از پرداخت مبلغ سفارش، با توجه به شهر و میزان خرید امکان انتخاب روشهای ارسال مختلف برای شما فعال خواهد شد، که هزینه ارسال یا بهصورت رایگان، پیشپرداخت یا پرداخت در محل مشخص میشود.
۸– تحویل سفارش
۱-۸– مدتزمان تحویل کالاها در شهر تبریز کمتر از 72 ساعت میباشد.
۲-۸–سفارشهای ارسالی شهر تبریز به دلیل قابل پیشبینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوادث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی چندساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل میگردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخصشده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر این صورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری میباشد.
۳-۸–سفارشهای ارسالشده توسط پست و باربری: سفارشهایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت ۱۲ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.
۴-۸– مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از باز کردن بستهبندی، مشخصات کالای سفارش دادهشده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
۵-۸– مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش دادهشده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبههای ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هرگونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامیکه کالا تحویل ظاهری گرفته میشود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
۶-۸– کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بستهبندی خارج گردند، از بند فوق مستثنا میباشند و مشتریان صرفاً میبایست سلامت بستهبندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راهاندازی کالا صرفاً باید توسط کارشناسان شرکت ارائهدهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر این صورت دستگاه از گارانتی خارجشده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری میباشد.
۷-۸– چنانچه بستهبندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به ژیکان گالری اطلاع نماید.
قوانین۸-۸-در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مأمور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بستهبندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بستهبندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بهمنزله دریافت کالا بهصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تائید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد مطابق ماده ۶ این قوانین عمل خواهد شد.
قوانین۹-۸- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بهصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویلگیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر این صورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
۱۰-۸– طبق قوانین فروشگاه، در سفارشهایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازم است که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا ۷ روز فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید. در صورت وجود هرگونه مشکل فنی و تائید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین طلایی تعویض میگردد.
۱۱-۸– همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرفکننده و قوانین تجارت الکترونیک ، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرفکننده برسند. بعد از تحویل مشتری طبق ماده ۸-۸ این قوانین ، تا ۷ روز امکان بازگشت کالا را با توجه به شرایط ذیل خواهد داشت:
۱-۱۱-۸– کالای خریداریشده از بستهبندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تائید کارشناسان فروشگاه برسد.
۲-۱۱-۸– کارتن و بستهبندی کالا کاملاً سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین میگردد.
۳-۱۱-۸– در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از تائید کارشناسان فروشگاه، بهحساب مشتری واریز خواهد شد.
۴-۱۱-۸– در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفتوبرگشت) بر عهده مشتری میباشد.
۵-۱۱-۸– امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش میباشد.
۱۲-۸– همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ازآنجاکه ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درجشده در وبسایت است.
۱۳-۸– لازم به توجه است که ایرادهای اعلامشده توسط مشتری، توسط کارشناسان ژیکان گالری کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول ماده ۸-۱۴ میشود. اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این ماده نمیشود.
۱۴-۸– در صورت وجود هرگونه مشکل فنی و تائید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین تعویض کالای معیوب میگردد.
۱۵-۸– آسیبهای فیزیکی ناشی از حملونقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و مطابق شرایط مربوطه درجشده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.
۱۶-۸– برای استفاده از خدمات ماده ۸-۱۴( تضمین تعویض ۷ روزه)، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی شود، لوازم جانبی و فاکتور بهصورت کامل به همراه آن ارسال شود. درصورتیکه کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط ژیکان گالری دریافت نشود، امکان سرویسدهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب میشود. همچنین درصورتیکه موجودی کالای آسیبدیده در ژیکان گالری به اتمام برسد و امکان تعویض کالای آسیبدیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را بهحساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
۱۷-۸– به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارشها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات مینمایند و هزینه آن را تقبل نمایند.
۹– امکان بحث و تبادل نظر در سایت
۱-۹– در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهمشده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افتراآمیز، تهدیدکننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیر این صورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان میباشد.
۲-۹– فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل میباشد.
۳-۹– در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عملآورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
۴-۹– توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۰– محتوای سایت و مشخصات محصولات
۱-۱– ژیکان گالری نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه و تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات انجام مینماید. لازم به ذکر است ژیکان گالری تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائهشده توسط ژیکان گالری دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درجشده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه مطابق ماده ۸-۱۱ است.
۲-۱۰– وبسایت zhikangalery.ir هیچگونه مسؤولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت zhikangalery.ir تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
۱۱– مسئولیتهای سایت و کاربران
۱-۱۱– هرگونه استفاده غیرمتعارف، غیر مجاز و غیرقانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیانهای احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
۲-۱۱– کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آنها صورت میگیرد بر عهده آنان است.
۳-۱۱– فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
۱۲– حق مالکیت مادی و معنوی
۱-۱۲– کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپیبرداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه ژیکان گالری، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
۱۳– ااختیارات فروشگاه
۱-۱۳– فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار میداند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت ازجمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
۱۴– شرایط خاص
۱-۱۴– با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درجشده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری میرسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.
۱۶–موارد فورس ماژور
۱-۱۶– تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، ژیکان گالری هیچگونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکرشده ندارد.
۲-۱۶– ژیکان گالری خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکرشده با ما در میان بگذارید.
۱۷– دریافت اطلاعات شخصی شما
۱-۱۷-” سایت فروشگاه ژیکان گالری” اقدام به دریافت اطلاعاتی میکند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین “سایت فروشگاه ژیکان گالری” مبادرت به جمعآوری اطلاعات آماری مینماید که مربوط به سخت افزار و نرم افزار رایانه شما میباشد و به طور خودکار توسط “سایت فروشگاه ژیکان گالری” ثبت میشود. این اطلاعات میتواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط “سایت فروشگاه ژیکان گالری” برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویس ها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار میگیرد.
۱8– موارد استفاده از اطلاعات شخصی شما
۱-۱8-” سایت فروشگاه ژیکان گالری” از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وبسایت و تامین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده میکند. “سایت فروشگاه ژیکان گالری” همچنین ممکن است از طریق نظرسنجیها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود.
۲-18-” سایت فروشگاه ژیکان گالری” فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمیفروشد و امکان دارد گاهبهگاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاعرسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصربهفرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و … به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمیشود.
۳-۱8-” سایت فروشگاه ژیکان گالری” صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده میکنند ردیابی میکند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار میگیرد.
قوانین فروشگاه مشتمل بر18 ماده میباشد و مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام مینماید و لذا هرگونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.
محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “صاحب امتیاز سایت ژیکان گالری” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروز رسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که بهصورت دورهای و یا قبل از اقدام به خرید به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.
سوالات بیشتر
شما در صورت تمایل در هر زمانی میتوانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روشهای ذکرشده در بخش تماس با ما ارسال کنید.
“سایت فروشگاه ژیکان گالری” از شنیدن هرگونه نظرات شما نسبت به سیاست حفظ حریم شخصی استقبال میکند. اگر فکر میکنید “سایت فروشگاه ژیکان گالری” به این سیاست پایبند نبوده است لطفاً از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت.
سایت فروشگاه ژیکان گالری خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد مشاهدهشده را حتما از طریق کانال های ارتباطی ذکرشده در صفحه ارتباط با ما، با ما در میان بگذارید.